אחת ולתמיד: ההבדל בין דף נחיתה לאתר One-Pager

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

את הביטוי "דף נחיתה" שומעים לעיתים קרובות, ובמיוחד כאשר נכנסים לעולם השיווק הדיגיטלי. אבל מה זה דף נחיתה, ובמה הוא שונה מאתר החברה שלך?
האם ברור לך מתי להשתמש בדף נחיתה ומתי יש צורך באתר?

המהות, המטרה ואפילו מקורות התנועה שונים בדפי נחיתה מאשר באתר החברה שלך, ולכן חשוב מאוד להתאים כל אחד מהם למטרה העסקית אותה הוא אמור לשרת.

וכדי לעשות את זה?
עליך להבין את ההבדלים העיקריים בין השניים ומתי כדאי להשתמש בכל אחד מהם. וזה בדיוק מה שאנחנו עומדים להסביר בפוסט הבא.

דף נחיתה

זהו עמוד ממוקד מאוד שמטרתו לפרסם מוצר או שירות ספציפי ויש לו תכלית אחת ויחידה: המרה של גולשים ללקוחות.
דף נחיתה נמצא בדך כלל בתוך האתר או מערכת דיוור, וכולל הנעה לפעולה עם אפשרות לסליקה או טופס להשארת פרטים. דף נחיתה, כשמו כן הוא, מיועד לנחיתה של הגולש שמגיע אליו בדרך כלל מפרסום ממומן ברשתות החברתיות או בגוגל. לדף נחיתה אין תפריט ולא ניתן לנווט בתוכו או החוצה ממנו על ידי קישורים.

המטרה שלו היא מאוד ספציפית – להעביר את הלקוח הפוטנציאלי תהליך פסיכולוגי שבסופו הוא יעשה את הפעולה הרצויה – השארת פרטים, רכישה או כל פעולה אחרת שהוגדרה מראש.

מה כולל דף נחיתה טוב?

  • כותרת חזקה שאי אפשר להתעלם ממנה.
  • פנייה ללקוח ספציפי עם קופירייטינג מושחז.
  • תועלות ויתרונות ללקוח.
  • הוכחה חברתית חזקה.
  • הנעה לפעולה אחת ממוקדת וחד משמעית.

אתר One-Pager

 זהו אתר בעל עמוד ראשי הכולל בתוכו את כל חלקי האתר -לדוגמא: אודות, שירותים, צוות, צור קשר. הקישורים בתפריט הראשי מובילים לחלקים השונים של העמוד וניתן לגלול ולעבור מחלק לחלק. מדובר על אתר בפני עצמו, הדורש אחסון, התקנה של wordpress, התקנה של תוספים, תחזוקה ועוד.

בדרך כלל אתרי One-Pager משמשים כאתרי תדמית לחברות.  זהו קונספט עיצובי המאפשר אתר מעט מצומצם וממוקד יותר מאתרים "מסורתיים" בעלי עמודים נפרדים לכל נושא.

מה כולל דף בית טוב באתר? תוכלו למצוא את כל הטיפים פה.
ומה הטעיות שכדאי להימנע מהן בדף הבית? הכל כאן.

אז לפני שיוצאים לדרך, חשוב לבדוק:
מה אנחנו מפרסמים? מי קהל היעד? מה המטרה? היכן ואיך הפרסום הולך להופיע?

ואם עוד יש לך שאלות, נשמח לדבר ולעזור לך להבין ולהחליט

אולי יעניין אותך גם..

כתבות דיגיטל

נוירומרקטינג

מבוסס על הרצאתם המצוינת של  פרופסור יורם יובל ויובל הולנדר. אנחנו מופעלי רגש. כמעט כל מה שקורה לנו בחיים קשור לרגשות ונובע מרגשות. יש 7

קרא עוד »