נוכחות דיגיטלית 2020

לכל אחד יש נוכחות דיגיטלית. נקודה.
לא משנה אם יש או אין לך אתר, לא משנה אם השקעת או לא. 

אתה שם.

והשאלה האמיתית?
היא לא האם הם מחפשים אותך
השאלה היא מה הם מוצאים עליך?

אתה יכול להיראות כמו הומלס לבוש קרעים עם זקן מלוכלך 
שמקבץ נדבות מפייסבוק או לינקדאין.

או, שאתה יכול לבחור להיראות כמו ביזנסמן מצליח ומקצוען,
בחליפת 3 חלקים של 5000$.

הבחירה – היא שלך.

 

איך בונים נוכחות דיגיטלית?

נוכחות דיגיטלית מורכבת מכל הנכסים שיש לך באינטרנט:
זה יכול להיות אתר, בלוג, פרופילים אישיים ועמודים עסקיים ברשתות החברתיות,
עמודי חברה באתרים כמו XPLACE או THEWORKER, 
ערוץ יוטיוב, כתבות ומאמרים עליך או שאתה פרסמת,
והמיקום של כל אלה בגוגל,
כשמחפשים אותך או מילות מפתח אחרות בהן אחד או יותר מהנכסים שלך מופיע.

כל פיסת מידע שקשורה אליך ומופיעה באינטרנט – בונה את הנוכחות הדיגיטלית שלך. 

הנוכחות הדיגיטלית מורכבת מנכסים שבשליטך ונכסים שאינם בשליטתך.

לדוגמא, נכסים שאינם בשליטתך יכולים לכלול ביקורות על החברה באתרי דירוג חברות,
פסקי דין הקשורים לאדם או לחברה, תמונות שפורסמו במקומות שונים, אתרי השוואת מחירים,
 כתבות או תיוגים, חוות דעת של לקוחות או עובדים ועוד.

נכסים אלה עלולים ליצור נוכחות דיגיטלית שלילית על האדם או חברה,
ובמקרים רבים הסרתם או הורדת הדירוג שלהם בגוגל זהו תהליך ארוך ויקר. 

לעומת זאת, יש הרבה מאוד נכסים שניתן לבנות ושיהיו בשליטתך, 
ויצרו לך נוכחות דיגיטלית חיובית:

אתר מקצועי, בלוג, פרופילים ועמודי חברה מקצועיים ברשתות החברתיות, 
כתבות ממומנות ב outbrain, עמוד אינסטגרם פעיל, ערוץ יוטיוב, 
כרטיס גוגל עסקים, קישורים ושת"פים עם אתרים אחרים, ועוד.
נכסים אלה יצרו נוכחות דיגיטלית חיוביות במיקום גבוה בגוגל. 

איך מתחילים?


צעד ראשון – מחקר.

במחקר נמפה את כל הנכסים הדיגיטליים שלך שצברת במשך השנים:
דפי נחיתה, אתרים ישנים, אתרים חדשים, פרופילים ועמודים עסקיים ברשתות החברתיות,
כתבות, חוות דעת ועוד.

נבין מי הלקוחות שלך, מי הקהל שלך, מה השפה שלו ומה מפחיד אותו וכואב לו. 

נרכז את הכל, נבדוק מה בשליטתך ומה לא ונמליץ מה ואיך אפשר לשפר.
בנוסף, נבדוק מה חסר בהתאם למטרות שלך, לתחום העיסוק ולתקציב
ונכין תכנית עבודה להקמת נכסים נוספים.

צעד שני – לעבוד עם האלגוריתם.

נעשה יישור קו לכל הנכסים הקיימים שלך על פי ההמלצות,
כדי שיראו מעולה וישדרו מקצועיות ומקצוענות. 
נתקין פיסקלים, hotjar ואנליטיקס ונתחיל לאסוף DATA על הגולשים. 
בחיפושים יעלו אותן התוצאות, אך אתה תיראה שם כבר אחרת לגמרי. 
תוכל לראות שיפור משמעותי בנוכחות הדיגיטלית שלך, 
לידים יתחילו להיכנס מהנכסים הקיימים,
והאלגוריתם יתחיל לעבוד לטובתך. 

צעד שלישי – השקעה בנדל"ן

נקים את הנכסים החדשים שלך – אתר, בלוג, דפי נחיתה,
חשבונות עסקיים, פרופילים ברשתות החברתיות וכו'.
כל מה שחסר כדי לבנות נוכחות דיגיטלית נכונה , מקצועית,
שתשרת אותך ולא אתה אותה.
נוכחות דיגיטלית שמטרה אחת: להכניס לך יותר כסף.

צעד רביעי – פרסום ממומן

בשלב זה כל התשתית מוכנה:
 – יש לך נכסים דיגיטליים מקצועיים, עובדים וממירים.
 – אנחנו אוספים דאטא על הנכסים.
 – הפיקסלים שהטמענו מסמנים לנו מי ביקר איפה.

עכשיו, הגיע הזמן להביא תנועה בתשלום, או בשמה המקצועי:
פרסום ממומן.

נשתמש בכל המידע שאספנו כדי לפרסם שוב ושוב
למי שכבר הביע התעניינות וביקר באתר / בדפים / בחשבונות העסקיים שלך, ולהביא לקוחות פוטנציאליים נוספים.

צעד חמישי – בדיקה ובקרה

נעקוב באובססיביות אחר הקמפיינים, ההמרות והתוצאות.
נוודא שהכל מתקתק כמו שעון ושהלידים זורמים אליך בכל האמצעים. 

זהו. אתה דוגמן אונליין. נראה פגז. הכל עובד. הכסף נכנס.
עשית את זה.
פיצחת את האלגוריתם. 

כדי לעזור לך לעשות את הבחירה הטובה והנכונה בשבילך, הכנו לך הצעה מטורפת…
הצעה שתאפשר לך לקחת אחריות על הנוכחות הדיגיטלית שלך באינטרנט,
ולדעת שאתה שולט על תוצאות החיפוש  שלך בגוגל.

לדעת גם שאתה נראה מקצועי ומקצוען, וכנראה יותר טוב מ 97% מהמתחרים שלך.
להיות בטוח שמי שכבר חיפש אותך והגיע אליך – גם ישאיר לך פרטים ויהפוך ללקוח משלם. 

והצעד הראשון לנוכחות דיגיטלית איכותית ומקצועית, הוא ללחוץ כאן וליצור איתנו קשר, כדי שתוכל להתחיל את 2020 עם נוכחות דיגיטלית שעובדת בשבילך.

אהבתם?

שיתוף ב facebook
שתפו ב- Facebook
שיתוף ב twitter
שתפו ב- Twitter
שיתוף ב linkedin
שתפו ב- Linkdin
שיתוף ב pinterest
שתפו ב- Pinterest

תגובות

פוסטים נוספים:

Lee Gordon

נוירומרקטינג

מבוסס על הרצאתם המצוינת של  פרופסור יורם יובל ויובל הולנדר. אנחנו מופעלי רגש. כמעט כל

קרא עוד »

צור קשר

אנא השאירו פרטים ונציגינו יצרו אתכם קשר בהקדם.