פרסומת 10 שניות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

הרעיון הגדול (המוטו) הוא מה שאתה אומר לעצמך שאתה עושה, ופרסומת 10 שניות היא מה שאתה אומר לאחרים שאתה עושה.

הרעיון מאחורי הפרסומת הקצרה שלך הוא שברגע שאתה אומר אותה, האיש שמולך מסתקרן ומבקש: "ספר לי עוד". זוהי הזמנה לשיחה ולהתחברות מהירה.

פרסומת 10 שניות היא הרצאה מקוצרת, מרתקת ובנויה באופן מחושב ומלוטש, עם פיתיון ועוקץ, אך בלי לחץ כלשהו לקנות.

לדוגמא, חברה שניסחה לעצמה פרסומת 10 שניות מעניינת היא חברה להשכרת מכוניות המתמחה בהשכרות בין לאומיות ומאפשרת לשכור ולהחזיר את הרכבים שלה מכל נקודה באירופה.
עובדי החברה נשאלו במה מבינה החברה, והתשובות היו מגוונות – כבישים באירופה, בתי מלון ומסעדות לאורך הדרך, גמישות, חופש, החופש של הכביש הפתוח, היכולת לנסוע בזמן שלך, בלי מגבלות, מהימנות, מזג אוויר, חציית גבולות…

"אנחנו נותנים לנוסעים את החופש לתור את אירופה 24 שעות ביממה" – זאת פרסומת 10 שניות של החברה.

מה דעתכם? הייתם רוצים לשמוע עוד?

כדי ליצור פרסומת 10 שניות, שאל את עצמך:

מה אני מבין? מה אני מספק? מה הלקוחות שלי מדמיינים שאני מבין ומספק?

אם אתה מנהל מסעדה מפוארת, מנקודת המבט שלך אתה מבין באוכל, שירות ועיצוב.
והלקוחות שלך? הם מניחים שאתה מבין רומנטיקה – המדברת אל הדמיון והרגשות שלהם.

עכשיו תורך:
איזה שינוי אתה מחולל?
מה חשוב ללקוחות שלך?
מה הם רוצים?
מה אתה עושה בשבילם?

נסח את התשובות כך שיענו על שלושת השאלות:

  1. מה אתה עושה?
  2. בשביל מי אתה עושה את זה?
  3. כיצד זה עושה את חייו טובים יותר?

את התשובה עליך להיות מסוגל להגיד ב 10 שניות לכל אדם בו אתה נתקל.

נסח אותה באופן קצר, תמציתי ומעניין, והמשך ללטש אותה עד שכל מי שתגיד לו אותה יאמר "אני רוצה לשמוע עוד"…

ואם עוד יש לך שאלות, נשמח לדבר ולעזור לך להבין ולהחליט

אולי יעניין אותך גם..

כתבות דיגיטל

5 פונטים מומלצים בעברית

"עיצוב אינטרנטי הוא 95% טיפוגרפיה" אומר אוליבר רייכנשטיין במאמר הידוע שלו, ואנחנו אומרים: איזה מזל שהמציאו את google fonts  – ספריית הגופנים (פונטים באנגלית) החינמית

קרא עוד »