6 טיפים לעמוד מוצר קטלני

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אם יש לך אתר מסחר אונליין, עמודי המוצר שלך הם רגע האמת של העסק שלך – או שהם הופכים את המבקרים שלך ללקוחות, או שלא.

זה לא חדש שעמוד מוצר מעולה הוא המפתח לאתר ecommerce מצליח, אז למה עדיין יש שם בחוץ כל כך הרבה עמודי מוצר גרועים, לא מושקעים ולא ממירים?

בעלי חנויות אונליין משקיעים כסף רב ומאמצים כדי להביא את המבקרים לעמוד המוצר שלהם, ופעמים רבות עמוד המוצר שורף את כל העבודה הקשה הזאת.

אז מה כולל עמוד מוצר טוב? מה עושה חווית לקוח (UX) מוצלחת?
זה דיי פשוט: עמוד מוצר מוצלח מספק ללקוח את כל המידע שהוא צריך, נותן לו ביטחון וגורם לו לרכוש ולהפוך ללקוח.

אבל המרכיבים של עמוד מוצר איכותי משתנים מאתר לאתר, מתעשייה לתעשייה, ומלקוח ללקוח.
לכן עליך להכיר היטב את הזירה בה אתה פועל, ולבדוק ולמצוא את השילוב הכי נכון וממיר לעסק שלך.

אז הנה 6 טיפים חשובים ורעיונות לבניית עמוד מוצר מנצח, שיהפוך את הגולשים שלך ללקוחות:

1. מיתוג

גולשים רבים יגיעו ישירות לעמוד המוצר, מבלי לעבור בדף הבית ובעמודים אחרים באתר. לכן מומלץ שעמוד המוצר יהיה ממותג – גם במותג שלך, ואם אתה מוכר מותגים כגון משקפי שמש או נעלי ספורט, כדאי שגם מיתוג המוצרים יופיע בצורה ברורה.

2. תוכן

עמוד מוצר כולל בדרך כלל אזור של תוכן – תיאור קצר שניתן להכניס על המוצר. בכתיבת התוכן של כל מוצר שימו לב לנקודות הבאות:

  • מי הלקוח שלך? השתמש במילים שמדברות בשפה של הלקוח שלך. לדוגמא: חנות משקפיים יכולה לדבר ללקוחות גברים בני 60+ במונחים של איכות ועמידות לאורך שנים, ואילו לצעירים בני 20+ במונחים של אופנה וסטייל.
  • השתמש במילים שמדברות על הכאבים שהמוצר פותר ועל התועלות ללקוח.
  • לעולם אל תניחו שהלקוחות יודעים – כתבו להם בצורה ברורה כל מה שאתם רוצים שהם ידעו על המוצר, גם אם זה נשמע לכם מובן מאליו.
  • וודאו שאתם עונים על כל השאלות האפשריות של לקוחות בנוגע למוצר. רשמו שאלות אמיתיות שאתם נתקלים בהם והכניסו את התשובות שלהן לתיאור המוצר. לפעמים ניתן להכניס ללשונית נוספת עם שאלות ותשובות.
    לדוגמא: מה עלות המשלוח? תוך כמה זמן מגיע? מה תקופת האחריות? מה כוללת האחריות? כיצד ניתן להחזיר ומה תנאי ההחזרה? וכו'…
  • אם רלוונטי – הכניסו טבלה המפרטת את המאפיינים של המוצר, טבלאת המרת מידות וכו'. כל מידע נוסף שיקטין את הסיכון ללקוח ויגדיל את הביטחון שלו – רלוונטי.
  • זכרו: מילים = כסף

3. קריאה לפעולה

קריאה לפעולה ברורה, חד משמעית ופשוטה היא קריטית בעמוד המוצר. לעולם אל תניחו שהגולשים כבר ידעו מה לעשות. הגידו להם באופן מפורש מה לעשות, איך ומתי. הריאה לפעולה יכולה להופיע בכפתור "הוספה לסל", ובמקומות נוספים בדף שאומרים: "לחצו כאן", "קנו עכשיו" וכו'.

4. תמונות ווידאו

תמונות איכותיות הן חובה בכל אתר איקומרס. התמונות צריכות להיות ברורות, המוצר צריך להיראות בשלמותו, עדיף על רקע לבן וצילום על ידי צלם מקצועי. ניתן להוסיף תמונות הממחישות את השימוש במוצר כגון תמונות של דוגמנים עם המוצר. בנוסף, ווידאו זה תמיד רעיון טוב. הוא מושך אנשים ללחוץ ולראות, מעלה את האנגייג'מנט ומגדיל את ההמרה. כמובן בתנאי שהוא עשוי באופן מקצועי.

5. הוכחה חברתית

הוסיפו הוכחה חברתית שתעזור ללקוחות שלכם לקבל את ההחלטה הנכונה – ולרכוש את המוצר. הוכחה חברתית יכולה להיות reviews בעמוד המוצר, ביקורות והמלצות מהפייסבוק, מגוגל או מאתרי השוואת מחירים, קישורים לדפים ברשתות החברתיות, פיד של האינסטגרם ואפילו צילומי מסך מהוואטסאפ.
כל דבר שיקטין את החשש ויגדיל את האמון – תופס.

6. SEO

  1. לכל מוצר, מאחורי הקלעים ניתן להוסיף Meta descriptionמידע על המוצר שגוגל יודע לקחת ולהציג אותו בתוצאות החיפוש. השקיעו בחלק זה מחשבה וזמן כדי לעשות אותו כמו שצריך. אם המוצר שלכם כבר יגיע לתוצאות החיפוש, אתם רוצים שילחצו עליו ולא על המוצר שמעל או מתחת רק כי לא ניסחתם היטב את הטקסט שגוגל מראה.
    יש 2 עקרונות שובים בניסוח ה Meta description:
    א. עד 120 תווים
    ב. לכלול קריאה לפעולה
    דוגמא טובה:
    “Dewalt Hammer Action Drill €345.00. Free Shipping, Visit our site now!”

בדקו מה מתאים לאתר שלכם וללקוחות שלכם, מה עובד ומה לא. תמיד כדאי לבדוק בפועל, ולא להניח הנחות בנוגע ללקוחות או לאתר שלנו.

נסו לשמור על העמוד פשוט, נקי וברור ככל האפשר, והתמקדו במטרה שלשמה הבאתם את הגולשים לעמוד – רכישה!

אתם עלולים להיות מופתעים מהתוצאות! בהצלחה!

ואם עוד יש לך שאלות, נשמח לדבר ולעזור לך להבין ולהחליט

אולי יעניין אותך גם..

כתבות דיגיטל

נוכחות דיגיטלית 2020

לכל אחד יש נוכחות דיגיטלית. נקודה. לא משנה אם יש או אין לך אתר, לא משנה אם השקעת או לא. אתה שם. והשאלה האמיתית? היא

קרא עוד »