WildWeb - סיפור הצלחה

מי אנחנו? אודות WildWeb  - סיפור הצלחה:

WildWEB מתמחה בבניית נוכחות דיגיטלית מקצה לקצה לחברות, ארגונים ויזמים.
נוכחות דיגיטלית מתוכננת, חזקה, פראית ובעיקר – שעובדת!

 

אנחנו עוסקים בכל ההיבטים של נוכחות דיגיטלית –
עיצוב ופיתוח אתרים על פלטפורמת wordpress ו Elementor, עיצוב דיגיטלי ועיצוב UX/UI, תהליכי מיתוג, פרסום ממומן ועוד…
הפתרונות שלנו מקיפים את כל עולם הדיגיטל, במטרה להפוך את הלקוחות שלנו למותגים דיגיטליים.
עם הלקוחות הפראיים שלנו נמנים חברות טכנולוגיה, BI, הייטק, סטארטאפים, עסקים קטנים ויזמים.



WildWeb נוצרה וצמחה ב WeWork בהרצליה,
והיא סיפור הצלחה קלאסי של הקהילה הייחודית
, הנוצרת בחללי עבודה משותפים.

 

מוטי עומור ולי גורדון, התחילו כל אחד בנפרד כעסק קטן בתחום הדיגיטל.
הם ישבו אחד ליד השני בחלל ה Open Space ב wework בהרצליה.
בהתחלה נוצר בניהם קשר חברות ועם הזמן החלו לשתף פעולה בפרויקטים שונים.
לאחר מספר שיתופי פעולה מוצלחים, הם החליטו לקחת את הצעד הבא – לאחד כוחות ולהפוך לשותפים עסקיים.


מוטי עומור

התחיל לבנות אתרים בגיל 15, המשיך ליחידת 8200, התמחה בעולם ה BI ועבד בתחום כחמש שנים.

ל-WildWeb הוא מביא את הידע הנרחב שלו ב BI ומשלב אותו עם עולם הדיגיטל ובניית האתרים.
הידע שלו נותן יתרון עצום לחברות BI, סטארטאפים וחברות הייטק שבוחרות לעבוד איתנו.


לי גורדון

למדה ולימדה סינית, בעלת תואר שני במשפטים ולימודי תעודה בתכנות.
יש לה מעל 10 שנות ניסיון בתחום, החל מניהול מוקד תמיכה טכנית, ניהול פרויקטים בתחום התכנה,
בניית אתרים, עיצוב דיגיטלי, ניהול חנויות ecommerce, קופירייטינג, שיווק ופרסום.

ל WildWeb היא מביאה את הידע העצום שלה בשיווק ופרסום, בניית אתרים, עיצוב, מחקר וקופירייטינג.
הידע שלה מעניק יתרון ליזמים שבונים מותג מאפס, ולחברות כגון  Monday, TI, Malam team חברות BI ועוד, הבוחרות לעבוד אתנו.

כיום WildWeb מונה 8 עובדים, וגדלה באופן קבוע. לכל אחד מאנשי הצוות יש WildPower בו הוא מככב,
אבל גם את היכולת ללמוד ולגעת בתחומים נוספים בעולם הדיגיטל, ולהוביל פרויקט מההתחלה ועד הסוף.

מה אנחנו עושים? השיטה שלנו – W2W – Wild 2 Win

כשמדברים על שיווק, בדרך כלל נוהגים לחלק את העולם ל 2:

B2B ו B2C – מעסקים לעסקים ומעסקים ללקוחות.

החלוקה הזאת משפיעה על הצורה וסוג השיווק,
צורת הפנייה ללקוח, מודל קבלת ההחלטות של הלקוח (רגשי / רציונלי), ההצעה ועוד.

אנחנו ב WILDWEB מאמינים שכל פרסום ושיווק – מופנה לבני אדם.
לא לעסקים ולא ללקוחות.
לבני אדם.

לכל אדם יש כאבים, פחדים, רצונות ושאיפות. כל אחד אוהב ושונא דברים מסוימים. לכל אחד כמה תפקידים בעולם.


מתוך הגישה הזאת פיתחנו שיטה שמאפשרת לנו לבנות מסר מדויק לכל אחד ב 3 צעדים פשוטים:

  1. הגדרת הלקוח האידיאלי שלך כבן אדם וחדירה לתוך המוח שלו כדי לחשוף את הכאבים, הפחדים, הרצונות והשאיפות.
  2. הגדרת ה USP – Unique Selling Point – למה בכלל שיקנו ממך?
  3. בניית הצעה שאי אפשר לסרב לה המשלבת בין רגש להיגיון – העוברת דרך אחד מ 7 סוגי רגשות ומצדיקה את עצמה בעזרת ההיגיון.

 

ועכשיו?

אנחנו יודעים למי לעזאזל אנחנו מדברים, מה אנחנו אומרים לו, איפה ומתי.

אנחנו יודעים איך לבנות Call2Action נכון באתר או בדף הנחיתה.

אנחנו יודעים איך לנסח כותרות ומודעות.

אנחנו יודעים באיזה תמונות כדאי להשתמש.

ואנחנו יודעים איך לגרום לך לנצח בקרב האינסופי על תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי שלך.

לא B2B, לא B2C.

מעכשיו רק W2W.