דף הבית 2020 – איך לעשות את זה נכון?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

דף הבית באתר קובע את הרושם הראשוני על האתר ועל המותג שלך, והוא חייב להיראות טוב מבחינת עיצוב.
אך חוץ מהעיצוב יש עוד כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מתכננים את דף הבית – קבלו 9 נקודות ששוות התייחסות:

1. האם אפשר להבין תוך 3 שניות מה אתה מציע?

  • למרות שאנו נוטים להתמקד בגרפיקה ופחות בטקסט כשמדובר בעיצוב, שניהם חשובים באותה מידה כאשר מדובר בתכנון כותרת דף הבית שלך.
    השתמש בשילוב של גרפיקה וטקסט כדי לספר לגולשים שלך באופן מיידי מי אתה ומה אתה מציע. הם גם צריכים להבין מה מייחד אותך מהמתחרים ומי הלקוחות אליהם אתה פונה.דף הבית צריך לענות על 3 שאלות תוך 3 שניות:
  • מה זה?
  • מה זה עושה?
  • איך אני משיג את זה עכשיו?

2. הוספת call to action "מעל הקיפול"

above the fold – זהו ביטוי שמגיע מעולם העיתונים המודפסים – בחלק שמעל הקיפול של העיתון, אותו רואים ראשון כאשר העיתונים מונחים בערמה…
מבחינה טכנית, קריאה לפעולה לא חייבת להיות "מעל הקיפול", אבל זה בהחלט יכול לשפר את ההמרה וכמות הלידים המגיעים מהאתר שלך!

3. שימוש בתמונות מקצועיות!

בדף הבית מומלץ תמיד להשתמש בתמונות מקוריות ובאיכות גבוהה, כדי שהאתר יראה מקצועי, ייחודי, ושונה משאר האתרים של המתחרים שלך.
מאגרי תמונות כמו depositphotos.com הם כלי מצוין ומומלץ לשימוש.
שימו לב שאתם בוחרים בתמונות ייחודיות, מרשימות, המעבירות רגש או מסר מסוים, ולא בתמונות גנריות.
וזכרו – אם אפשר, תמיד כדאי ליצור תמונות מקוריות של המוצר, השירות או החברה.  אך גם כאן יש להיזהר מאוד ולוודא שהתמונות איכותיות, מקצועיות ומחמיאות.

4. בדיקת האתר בגדלי מסכים שונים

אחוזים גבוהים מהתנועה באתרים מגיעה ממכשירים סלולריים, ולכן חשוב לוודא שעמוד הבית נראה בדיוק כמו שאתה במכשירי מובייל שונים. כדי לבדוק את האתר במספר מכשירים ודפדפנים ולוודא שכל האנימציות עובדות, שהתמונות מוצגות בצורה טובה, שה pedding (יישור האובייקטים) נראה טוב, שהכותרות לא גדולות מדי ושהאתר מייצג אתכם טוב גם במובייל.

5. שימוש בצבעים מנוגדים

שימוש בצבעים מנוגדים עוזר לגרום לאובייקטים מסויימים "לקפוץ מהמסך", כמו כפתורי קריאה לפעולה או טפסים.  זה עוזר לבנות היררכיה ומאפשר לגולשים לדעת למה לשים לב.

6. הוספת רמזים לכיוונים

דרך מצוינת לכוון את הגולש באתר היא לתת לו רמזים לאיזה כיוון עליו לפנות ולמה לשים לב. זה יכול להיות בעזרת חיצים או תמונה של בן אדם מצביע או מסתכל לכיוון מסוים. תמונה כזאת מנחה את העיניים של הגולש באופן טבעי לעבור מסקשן לסקשן בדף הבית ולהעביר אותם לצעד הבא בתהליך המכירה שלך.

7. לא לפחד מ Whitespace

האם שמתם לב שעמודים ראשיים באתרים היום הרבה פחות עמוסים מבעבר?
זה קורה מכיוון שמעצבי אתרים למדו להעריך את השימוש ב whitespace , והתוצאה היא עיצוב יותר ידידותי ויותר פוקוס על מה שחשוב באמת.


8. להשתמש בווידאו

ווידאו הוא סוג המדיה בעלת רמת המעורבות הגבוהה ביותר, והוא אחת מהתוספות החזקות ביותר שניתן להוסיף לכל דף בית. אפילו ווידאו אנימציה קצר המסביר על המוצר או השירות מוסיף המון, ואפשר לייצר ווידאו כזה קלות ובזול. אפילו לבד באפליקציות כמו    powtoon.

9. להכניס הוכחה חברתית

המלצות, לוגואים של לקוחות גדולים, הטמעת ביקורות מפייסבוק וגוגל כל האמצעים כשרים כדי להעביר לגולשים את המסר שהחברה שלך חוקית ומכובדת.

לבדיקה אישית של דף הבית שלך צור קשר איתנו ונשמח לעזור.

אולי יעניין אותך גם..

כתבות דיגיטל

פרסומת 10 שניות

הרעיון הגדול (המוטו) הוא מה שאתה אומר לעצמך שאתה עושה, ופרסומת 10 שניות היא מה שאתה אומר לאחרים שאתה עושה. הרעיון מאחורי הפרסומת הקצרה שלך

קרא עוד »

WWאאאהה ! ! !

נבהלת? יופי! כי יש לי הצעה מפלצתית בשבילך!

אחזור אליך בטיל, ומבטיח לא לאכול אותך...

יש לי הצעה מפלצתית בשבילך

בטוח שבא לך לצאת???