השיטה הערמומית שהופכת אותנו למכורים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מה היית מעדיף?
לוותר על סקס, או לאבד את הטלפון שלך?

מעל שליש מהאמריקאים מעדיפים לוותר על סקס ולא לאבד את הטלפון שלהם!!!

מה הדבר הראשון שאתה עושה כשאתה קם בבוקר?

יכול להיות שאתה מסתכל בטלפון?

79% מהאנשים בודקים את הטלפון שלהם תוך פחות מ 15 דקות מהרגע שהם מתעוררים בבוקר!

ספרת פעם כמה פעמים אתה בודק את הטלפון שלך במהלך היום?

לפי מחקרים מדובר על לפחות 150 פעמים בממוצע! ביום!

אנחנו מכורים.

נכנסים לוואטסאפ, ליוטיוב, לפייסבוק ולאינסטגרם עשרות פעמים ביום ושורפים שעות על גלילת פיד אינסופית.

הטכנולוגיה הפסיכית שסובבת אותנו הפכה להיות הרגל.

לא יודעים משהו – מיד נכנסים לגוגל.

מרגישים בודדים – מיד נכנסים לפייסבוק.

משעמם לנו –יוטיוב תמיד שם בשבילנו.

הטלפון משמיע פיפס הכי קטן – תוך שניה אנחנו כבר בוואטסאפ.

יש לנו רגע מגניב – אם הוא לא עלה לאינסטגרם הוא לא קרה.

התרגלנו שלכל מחשבה או רגש שעולה בנו, יש מענה מיידי בטלפון שנמצא 80% מהזמן בכף היד שלנו.
ויש לנו דחף כמעט בלתי נשלט, להיכנס אליו שוב ושוב ושוב.

והדחף הזה?

הוא שולט בנו במהלך היום, ואנחנו אפילו לא מודעים לכך.
המוצרים והשירותים שאנחנו רגילים לצרוך בכל יום משנים את ההתנהגות היומיומית שלנו.

ונחשו מה?

זה בדיוק מה שהם תוכננו לעשות!

להנדס ולשנות את ההתנהגות היומיומית שלנו.

איך הם עושים את זה?

בעזרת שיטה מתוחכמת שגורמת לנו לפעול באופן אוטומטי לפי הכללים שלהם,
לחזור אליהם עשרות פעמים ביום ואפילו לעזור להם להפוך אותנו למכורים בכך שאנחנו יוצרים את התוכן בשבילם.

אז איך עובדת השיטה הערמומית הזאת?

שלב ראשון – יצירת טריגר.

טריגר יכול להיות חיצוני – קריאה לפעולה שאומרת לנו מה מצופה מאיתנו בהמשך.
או פנימי – תחושת שעמום, בדידות, דכדוך, תסכול או בלבול, פחד שרגע מסוים יאבד לנצח.
טריגרים פנימיים בדרך כלל משחקים על הרגשות השליליים שלנו, ומניעים אותנו לפעולה ע"י הקלה רגעית באותו הרגש.

שלב שני – פעולה.

אחרי שהטריגר הופעל, אנו נוקטים בפעולה.
הפעולה היא פשוטה וקלה – לדוגמא גלילת הפיד, לייק או תגובה לפוסט.
זהו. נלכדנו.

שלב שלישי – תגמול.

על הפעולה שלנו אנו מקבלים תגמול– תשומת לב, נקודות, כסף וירטואלי, פרסים וכו'…
כמה שהתגמול פחות צפוי – ככה הוא יותר אפקטיבי.

שלב רביעי – השקעה.

בשלב זה אנו יוצרים תוכן מקורי משלנו, כמו העלאת תמונה או סרטון, כתיבת פוסט, סטורי ועוד.
ההשקעה יוצרת טריגרים חדשים שמפעילים מחדש את המנגון.
העלנו תמונה או סרטון? כתבנו פוסט? אנחנו מצפים ללייקים, שיתופים ותגובות.
הטריגר הפנימי עכשיו חזק בהרבה, והוא מוזן מהציפייה שלנו לקבל תגמול על ההשקה.

אז למדנו מזה?

  • שכולנו מכורים, ועכשיו לפחות ברור למה.
  • שיש שיטה, סיסטם ברור וידוע מראש, שפועל בצורה מכוונת כדי להפוך בני אדם למכורים.

האם ניתן ליישם את השיטה על העסק או המוצר שלך? 
האם המוצר שלך יכול להפוך להרגל אצל המשתמשים?
נשמח מאוד לעזור לך לבחון את העסק או המוצר ולענות לשאלות אלה!

אולי יעניין אותך גם..

כתבות דיגיטל

נוכחות דיגיטלית 2020

לכל אחד יש נוכחות דיגיטלית. נקודה. לא משנה אם יש או אין לך אתר, לא משנה אם השקעת או לא. אתה שם. והשאלה האמיתית? היא

קרא עוד »
כתבות דיגיטל

אלמנט ה"WOW"

בספרו של טוני שיי, מנכ"ל זאפוס.קום, חנות הנעליים באינטרנט הגדולה בעולם, הוא מספר על התרבות והערכים של החברה. ומהו הערך הראשון של זאפוס.קום? בזאפוס, כל

קרא עוד »