4 טיפים שיעזרו לך לקבל יותר לידים מהאתר שלך

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

משנה לשנה יש יותר לקוחות שאפשר לגייס אונליין, וכדאי לשמור על פוקוס בנוגע ללקוחות שאתה רוצה לגייס לעסק שלך. אבל למרות שברור לכולם כי הגדלת המכירות וההכנסות זה חשוב, רוב האנשים לא יודעים איפה להתחיל. זה הזמן לבדוק איך שיווק דיגיטלי תומך בעסק שלך ובמטרות העסקיות.

אך לפני שאתה מתחיל לבנות תכנית שיווק דיגיטלית מקיפה, בדוק קודם האם ארבעת הטיפים הבאים מתקיימים באתר שלך:

1. דגש על קריאה לפעולה

מה הן הפעולות העיקריות שאתה רוצה שהלקוחות שלך יבצעו?
קח כמה דקות וכתוב לעצמך כמה מהפעולות העיקריות שאתה רוצה שהלקוחות יבצעו באתר.
עכשיו כשברור מה אתר רוצה שיקרה, יהיה לך הרבה יותר קל להכניס את הפעולות הללו לאתר שלך.
אמור למשתמשים שלך באופן ברור מה אתה מצפה מהם לעשות, איך לעשות זאת ומתי:

רוצה שישאירו פרטים בטופס צור קשר?
שים את הטופס במקום בולט באתר, בקש מהם להשאיר פרטים והדגש מה יצא להם מכך.
חשוב שהטופס יהיה ידידותי, נוח וברור, ובדרך כלל כדאי לבקש את מינימום הפרטים האפשרי כדי לא להבריח את הגולשים.

רוצה שירשמו ל free trail?
כפתור ההרשמה צריך להיות בולט ומזמין, ולהיות במקום בולט באתר כמו התפריט הראשי או ההידר.
אפשר להוסיף גם רמזים לכיוון כמו חיצים לכיוון הכפתור או תמונה של אדם המצביע עליו. הסבר באופן ברור את התנאים – מה יקבלו ולכמה זמן, ומה קורה בסוף התקופה.

קריאה לפעולה היא המפתח בכל הנוגע להשגת יותר קליקים ומכירות, ויותר לקוחות משלמים.

חשוב לוודא שהקריאות לפעולה שלך רלוונטיות, שהן מובילות לפעולה שרצית ושהם מספקות חוויה מרגשת למשתמשים שלך.

אך לפני שהמשתמשים שלך ינקטו בפעולה, עליך לספק ערך:

2. הפגנת ערך באונליין

לספר את הסיפור שלך זה חשוב, ולספר סיפור המסייע ללקוחות שלך הוא אפילו יותר חשוב מפני שהוא מושך יותר תשומת לב.

דמיין שאתה מוצא מאמר באינטרנט שנראה כאילו הגיע אליך בדיוק ברגע הנכון. נדמה שהמאמר "מצא" אותך בדיוק ברגע מסוים, בדיוק כשאתה צריך אותו והוא נותן לך כמה הצעות שימושיות באופן מיידי, ממש עכשיו. זאת התחושה שאתה רוצה לתת ללקוחות שלך – שאתה בצד שלהם אפילו לפני שאתה מכיר אותם.

כדי לעשות זאת, המידע צריך להיות ספציפי ולהעביר את המסר שבאמת אכפת לך מהלקוחות שלך על ידי נתינת ערך שימושי באמת. תחילה הצג את הערך, ואז הזמן אותם לקבל מידע נוסף על ידי יצירת קשר איתך, הרשמה ל free trail  או מתן גישה לנכס יקר אחר שאתה יכול לספק.

דייקת את הקריאה לפעולה וגם נתת ערך שווה ללקוח?
עכשיו הוא מוכן לשמוע עוד.

3. שימוש באיתותים חברתיים לבניית אמון

דמיין שאתה מסתובב בפסטיבל קייצי בין מאות דוכנים המנסים למכור לך מזכרות או מזון. כולם נראים אותו הדבר, אוהל לבן עם כרזה, שולחן ואיש אחד או שניים שעומדים ומחכים שתבוא לשאול אותם שאלות. אבל רגע, יש אוהל אחד עם תור ארוך של אנשים המגיע עד קצה הפסטיבל. אתה אפילו לא יכול לראות מה מוכרים שם, אבל אתה כבר מסוקרן ורוצה לדעת עוד.

הוכחה חברתית מתרחשת כאשר אנחנו מבססים את ההחלטות שלנו על התנהגות של אחרים – וזה קורה כל הזמן. במדיה החברתית קל מאוד לכמת אותה – ע"י כמות הלייקים, שיתופים ותגובות. כאשר אתר רואה סרטון בפייסבוק ששותף אלפי פעמים, זה מקל עליך לקבל את ההחלטה לשתף אותו גם.

 

איך להשתמש בהוכחה חברתית באתר שלך?
אפשר להשתמש בהוכחה חברתית באתר ע"י הטמעת ביקורות מפייסבוק, מגוגל, או מאתרים נוספים חשובים בתעשייה שלך.
אפשר להראות כמה אנשים שיתפו את המאמר שלך, או למיין מוצרים באתר לפי פופלאריות או מספר רכישות.
אפשר לשים לוגואים של לקוחות חשובים, והמלצות של בעלי תפקידים חשובים בארגון.

ההוכחות החברתיות הללו הן דרך נוספת להפגין ערך – בעזרת מה שיש לאחרים לומר עליך ולא עם מה שיש לך לומר על עצמך.

4. טיפול בהתנגדויות – מענה אונליין לשאלות צפויות

היום קל יותר מאי פעם לקבל החלטה מושכלת לפני הקניה, אך עדיין לא תמיד ברור ללקוח האם הוא הולך לקבל בדיוק את מה שהוא רוצה.
כדי לעזור ללקוחות שלך להרגיש בנוח לבצע קניה, כדאי לתת להם תשובות לשאלות שהם עלולים לשאול, עוד לפני שהם חשבו עליהן.  התחל בשאלות המסייעות לבדל את המוצר שלך ממוצרים אחרים.

 

לאחר שסיפקת תשובות לשאלות שאתה יכול לצפות, תוכל להתחיל לעקוב אחר השאלות שאתה נשאל על ידי לקוחות במציאות. אם יש שאלה שאתה נשאל לעיתים קרובות, זה הזמן לענות עליה באתר שלך ולאפשר לכולם לראות אותה. שקיפות ועזרה הן שתי דרכים מצוינות לספק ערך ללקוחות.

 

יש המון דברים שאפשר לעשות כדי להעלות את כמות הלידים מהאתר שלך, כמו שיפור הקריאה לפעולה, מתן הוכחה חברתית ומענה לשאלות של לקוחות. לא חייבים לעשות הכל בבת אחת. אפשר להתמודד עם משימה אחת בכל פעם, לבדוק את התוצאות ולחזור ולשפר אותה לקבלת יותר לידים מהנכסים שלך אונליין.

אנחנו נשמח מאוד לבחון את האתר שלך ולבדוק איך תוכל לקבל יותר לידים בהשקעה מינימלית.

אולי יעניין אותך גם..

כתבות דיגיטל

5 פונטים מומלצים בעברית

"עיצוב אינטרנטי הוא 95% טיפוגרפיה" אומר אוליבר רייכנשטיין במאמר הידוע שלו, ואנחנו אומרים: איזה מזל שהמציאו את google fonts  – ספריית הגופנים (פונטים באנגלית) החינמית

קרא עוד »