4 שיטות להפוך כל מאמר למאמר שיווקי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

יכול להיות שהתוכן שלך מרתק, מבוסס על ניסיון ויכול לעזור להרבה אנשים, אבל לשם כך צריך להגיש אותו בצורה מפתה וטעימה, שתמשוך את מי שהתוכן מיועד אליו.

ואם כבר השקעת בכתיבה, עריכה ופרסום – למה לא להרוויח מזה גם פניות של לקוחות חדשים?

ריכזנו למענכם 4 שיטות פשוטות שיעזרו להפוך כל מאמר למאמר שיווקי, כדי שיגיע ליותר אנשים רלוונטיים ויניע אותם לפעולה שברצונך שיעשו:


1. פילוח קהל היעד בכותרת
למי המאמר מיועד? מנכ"לים? מנהלים? בעלי תפקידים בחברות מסוימות? נסחו את הכותרת בצורה ספציפית, מסקרנת, ושימושית – כך שהקורא יבין למי מיועד המאמר, ומה יצא לו מהקריאה שלו.


2. פתיחה של המאמר
הפתיחה צריכה להיות סופר מממוקדת וברורה, ושהקורא יבין מייד מה הוא ירוויח מקריאה המאמר. יש לנו 2-3 לתפוס את תשומת ליבו ולשכנע אותו להישאר.
הדגישו ב bold את הפסקה הראשונה  ונסו להכניס בה:

– תועלת – הגדרה ספציפית של איך הפוסט הזה הולך לשפר למי שקורא אותו (מקהל היעד) את החיים.

 סמכות – לדבר על הסמכות של הכותב / המרואיין – דוקטור עם X נסיון, מחקרים שביצע וכו'.

– הוכחה חברתית – עבדת עם X חברות או מנהלים שעזרת להם בתקופת הקורונה… השיטה שלך כבר נוסתה על ידי X אנשים…

מחויבות ועקביות – ניסוח הפתיחה כשאילת שאלות שהתשובה להן היא כן – האם העסק שלך נפגע ממשבר הקורונה? האם חשוב לך לבחון מה עובד ומה לא עובד בפיתוח העסקי של העסק?  וכו'. 


3. חלוקה לביסים קטנים –
הקפידו על פסקאות קצרות ומרווחות. מאוד קשה לקרוא (או לסרוק) ולהבין פסקאות ארוכות. עוד על זה כאן – שיטת הסושי.


4. קריאה לפעולה –
כדאי להחליט מראש מה הפעולה שאת רוצה שהקורא יבצע, ולהגיד לו במפורש מה עליו לעשות. המאמר צריך להוביל אותו לשם בצורה חלקה.

אפשר להשתמש בטכניקה בשם "הטעיית הראש" בה מספרים לקורא דבר אחד, אך בעצם מלמדים אותו דבר אחר מבלי שהוא מרגיש. כך יוצרים אצלו סקרנות ואת התחושה שהוא חייב לדעת עוד – ואז להכניס קריאה לפעולה עם קישור לדף נחיתה / רישום לקורס / השארת פרטים / רכישה….

אולי יעניין אותך גם..