איך לשלב מיקרו-קופי באתר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מיקרו-קופי זה הטקסט הקצר, הנחבא אל הכלים והמוזנח בדרך כלל, שמופיע בכל אתר.   

הוא מופיע על הכפתורים באתר, בהודעות השגיאה, בתיאורי תמונות או מוצרים, בהודעות בתוך השדות של טפסי צור קשר ועוד.. הבנתם את הכוונה…

מיקרו קופי יכול להפוך את החוויה של המשתמש באתר שלך לאישית, כיפית ומרגשת. חוויה שהוא יזכור וידבר עליה, ושתגרום לו להפוך מגולש – ללקוח.

לצערי, מיקרו-קופי בדרך כלל לא מקבל תשומת לב רבה, והרבה מאוד פעמים הכוח האדיר שלו פשוט מתפספס.

אז איך להפוך אותו לכלי בעל כוח רב שישדרג את חווית המשתמש באתר, ויגדיל את המעורבות של הגולש ואת ההמרה?

1.   שימוש בשפת דיבור
כתבו בשפת דיבור, בגובה העיניים, והעבירו את המסר במינימום מילים האפשרי.

2.   פרסונליזציה –
בעברית, זה הרבה יותר קשה. הקפידו להתאים את הטקסט ללקוח – זכר או נקבה? או גם וגם? דברו ללקוחות שלכם בגוף המתאים ובלשון יחיד, כך שירגישו שהטקסט נכתב במיוחד בשבילם..

3.   תנו לגולש סיבה טובה לפעול –
ספרו לו מה יקרה אם יבצע את הפעולה או אם לא יבצע אותה.

4.   כוונה חיובית –
תמיד לכתוב בצורה חיובית, ולהיזהר במיוחד משלילה כפולה. לדוגמא – "אל תלחץ כאן אם אתה לא רוצה להצליח" (WTF??)

5.   חיוך –
גרמו למשתמשים שלכם לחייך ולהרגיש טוב. כתבו משהו מפתיע, נחמד, קליל וכיפי, משהו שהם יזכרו – משום שהוא גרם להם לחייך 🙂

בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם..

WWאאאהה ! ! !

נבהלת? יופי! כי יש לי הצעה מפלצתית בשבילך!

אחזור אליך בטיל, ומבטיח לא לאכול אותך...

יש לי הצעה מפלצתית בשבילך

בטוח שבא לך לצאת???