4 תובנות עסקיות שאפשר לשלב בקלות באתר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

4 נקודות למחשבה ששווה להשקיע בהן בנוגע לעסק שלך, ולשלב אותן באתר כדי לשפר את החוויה של הלקוח, להעביר את המסר שלך בצורה ברורה ולקבל יותר פניות מהאתר:

  •  לקוח אידיאלי 
    מי הלקוח האידיאלי שלך? זה שאתה יכול לתת לו ערך אמיתי, שמעריך את העבודה שלך ושיש לו כסף לשלם לך –  האם אתה מכיר אותו?
    הערכים החשובים לו, האפיון אישי והעסקי שלו יכולים לבוא לידי ביטוי בתוכן של שירותי החברה, בהמלצות של לקוחות, ובחשיבה עליו לכל אורך בניית האתר – מה מאפייני הגלישה שלו? איך הוא ירגיש ויגיב כאשר יגיע לאתר? האם האתר מדבר בשפה שלו? האם האתר עונה על מה שחשוב ללקוח שלך? 

    בכותרת הראשית ובתת כותרת אפשר לשלב את הפילוח של מי שהשירות שלך מתאים לו, ובאיזה זמן או שלב זה הכי יעזור לו.

  • ערכי החברה –
    חדשנות, מקצועיות, יחס אישי…. האם חשבת פעם מה הם ערכי החברה שלך?
    ערכי החברה יכולים לבוא לידי ביטוי בכותרת הראשית, במשפט באודות, בתת כותרות ובשירותים שלנו.
    בנוסף אפשר להראות אותם בצורה ויזואלית – ע"י שימוש בתמונות אותנטיות, במיקרו אנימציות או בחוויית לקוח.

  • מה אתה באמת מוכר –
    מה אתה באמת מוכר? ידע, לייף סטייל, זמן עם המשפחה, קיצור דרך…
    דיבור בתועלות הוא אפקטיבי מאוד, ויכול לבוא לידי ביטוי במה שאחרים אומרים עליכם, כלומר בהמלצות באתר.

    איך?
    בקשו מלקוח לכתוב המלצה שבזכות העבודה עם איתך יש ללקוח יותר זמן עם המשפחה, קיצרתם לו את הדרך וחסכתם לו כסף או זמן. שימו לב לשלב את התועלות החשובות ביותר לכם וללקוח האידיאלי.

  • דרגות מודעות –
    האם מי שמגיע לאתר שלך מודע לבעיה שלו? האם הוא מודע לפתרון? האם הוא מודע לפתרון שלך? הבנה של דרגת המודעות של הלקוח האידיאלי היא קריטית לתהליך המכירה – חשוב להבין אותה ולהביא אותה לידי ביטוי באתר!
    הסבר קצר בדף הבית על הבעיות שגורמות לאנשים לפנות אליך ועל הפתרונות האפשריים, מאמר או  קייס סטאדי שמתאר את הבעיה ואת הפתרון שלך וכו' יעבדו מצוין.

  • ובמשפט אחד – למה שיקנו ממך?
    משפט המסכם את הערכים, את מה שהחברה באמת מוכרת, ואת התועלות ללקוח. שווה להשקיע בניסוח משפט כזה, ולהכניס אותו לאתר כציטוט או כסקשן בפני עצמו.

אולי יעניין אותך גם..

כתבות דיגיטל

למה אנשים אומרים "כן"?

למה אנשים אומרים "כן"? שישה עקרונות אוניברסליים המופעלים עלינו כמעט בכל מקום, גורמים לנו להגיד כן, לבצע פעולות שלא תכננו ולהוציא את האשראי. ד"ר רוברט

קרא עוד »